Translate

Tuesday, December 1, 2020

My Morning Run

This morning I went for a run.

Stamattina sono andata a correre.


First, I met Giacomo Zaina. He told me to go slowly and that I was going too fast. 

Per prima cosa ho incontrato Giacomo Zaina. Mi ha detto di andare piano e che stavo andando troppo veloce.

"Piano, piano. non vai troppo veloce!"


I was running downhill so obviously I was able to go fast! 

Stavo correndo in discesa quindi ovviamente sono stata in grado di andare veloce!


I then saw some children who were walking to school. They said hello to me.

Poi ho visto alcuni bambini che andavano a scuola a piedi. Mi hanno detto ciao.

"Ciao Heidi!"


I ran past Daniela Bianchi who said it was a bit cold. I agree but when you are running, you quickly warm up!

Ho superato Daniela Bianchi che ha detto che faceva un po' freddo. Sono d'accordo ma quando corri ti riscaldi velocemente!


I ran towards the industrial estate and there I met Alex Moreschi getting out of his car. 

Ho corso verso la zona industriale e lì ho incontrato Alex Moreschi che scendeva dalla sua macchina.


Alex wins the English prize for today. 

Alex vince il premio inglese per oggi.


He greeted me with a big bright "Good Morning!" Bravo Alex! 

Mi ha salutato con un grande "Good Morning!" Bravo Alex!


So the next time I see you all in the street, let's see who can greet me in English like Alex. 😉

Quindi la prossima volta che vi vedo tutti per strada, vediamo chi può salutarmi in inglese come Alex. 😉


Until tomorrow, 

Heidi 



No comments:

Post a Comment