Translate

Wednesday, December 2, 2020

Piz Tri Vertical - Winter Edition! ❄

 Finally winter has arrived!

Finalmente l'inverno è arrivato!




This morning I set off from home and did the PizTri Vertical course up to Campel di Landò

Stamattina sono partita da casa e ho fatto il percorso per la PizTri Vertical fino al Campel di Landò.


In Malonno when I left home, it was snowing lightly but as I made my way from Moscio up towards Tomel and then Cap di Landò, it was snowing a lot heavier. 

A Malonno, quando sono uscita di casa, nevicava leggermente ma mentre mi diressi da Moscio verso Tomel e poi Cap di Landò nevicava molto più forte.


In Wales, it doesn't snow that often so I am not used to wintry conditions. But I loved the adventure this morning!

In Galles non nevica così spesso, quindi non sono abituata alle condizioni invernali. Ma ho adorato l'avventura di questa mattina!



The final wall to Campel was very difficult this morning. There was a lot of snow and it was very windy. Probably best if I don't tell my Mum what I get up to here in the mountains!

Il muro finale per Campel è stato molto difficile questa mattina. C'era molta neve e c'era molto vento. Probabilmente è meglio se non dico a mia mamma cosa combino qui in montagna!


But I made it to the finish and then ran back down to Malonno via Vent and Lezza. 

Ma sono arrivata al traguardo e poi sono tornata di corsa a Malonno passando per Vent e Lezza.


I didn't see anyone and it was so peaceful! 

Non ho visto nessuno ed è stato così tranquillo!



I was happy to be able to go for a run in the snow this morning because I was able to try out my new adidasTERREX Agravic Tech Pro Trail Running Shoes. I didn't get wet or cold feet and I was very impressed with these shoes! 

Stamattina sono stata felice di poter correre sulla neve perché ho potuto provare le mie nuove scarpe adidasTERREX Agravic Tech Pro da trail running. Non ho avuto piedi bagnati o freddi e sono rimasta molto colpita da queste scarpe!





These days I just can't stop smiling. Malonno is magic!  

In questi giorni non riesco proprio a smettere di sorridere. Malonno è magico!


See you tomorrow!

Heidi 💛

No comments:

Post a Comment