Translate

Saturday, November 21, 2020

Saturday Morning...

Me this morning : "Today I won't go to PizTri... I'll stay a bit closer to home and go for walk in the woods" 

Me two hours later : "Here I am again, on the summit of PizTri. How did that happen!?"


Io stamattina: "Oggi non vado in PizTri ... starò un po' più vicino a casa e vado a fare una passeggiata nel bosco"

Io due ore dopo: "Eccomi di nuovo in PizTri. Come è successo!?"




And so yes, this morning I found myself again at the summit of our home mountain. I sat down near the cross and admired the spectacular view around me. 

E quindi sì, questa mattina mi sono trovata di nuovo in cima della nostra montagna di casa. Mi sono seduta vicino alla croce e ho ammirato la vista spettacolare intorno a me.


Suddenly I noticed someone running up the path. It was Luca Malgarida, and then his brother Marco. They had run from Malonno. 

All'improvviso ho notato qualcuno che corre sul sentiero. Era Luca Malgarida, e poi suo fratello ,Marco.


We ran back down to Malonno together. Thank you Luca and Marco for the company!

Abbiamo corso fino a Malonno insieme. Grazie Luca e Marco per la compagnia!



I arrived back home to find Dragon waiting for me. 

Sono tornata a casa e ho trovato Dragon che mi aspettava.



Dragon met my father through Skype. 

Dragon ha incontrato mio padre su Skype.




Maybe next time I will take Dragon with me in my rucksack to the top of Piz Tri... what do you think? 😜

Forse la prossima volta porterò Dragon con me nello zaino in cima al Piz Tri ... che ne pensate?


See you tomorrow!

Heidi 

No comments:

Post a Comment